Friday, 29 July 2011

Harimau Malaya tetap di hatiku AAAUUUUMMMM

Assalamualaikum

Rasanya ramai yg tengok perlawanan bola sepak Malaysia vs Singapura khamis malam jumaat malam tadi.

Tapi kali ni aku pilih nak tengok kat rumah je.

Target aku mulanya harapkan 2-0 dari skuad Harimau Malaya ni..

Tapi apakan daya..kita hanya mampu akur dgn 4 mata je.Berbanding Singapura 6 mata.

Aku kagum dengan keeper Malaysia Khairul Fahmi Che Mat @ apek.

Walaupun sedang dilanda pelbagai gosip sekarang (betolkan aku kalau silap),
apek masih mampu memberikan persembahan terbaik sekaligus meletakkan kekalahan Malaysia 
sebagai kekalahan yang cukup bermaruah.

 Aku bangga sebab pemain Malaysia malam tu tak buat drama kat padang.

Aku juga bangga sebab pemain kita rasanya 100% anak jati Malaysia.

 Aku bangga ada keeper setangkas apek mewakili Malaysia.Good Job Bro. :)



Safee Sali memang SUPERB la mlm tu..memang bertuah betol kan no 10 ni..



Tak sia-sia Safee berhijrah kat pelita jaya..dapat jugak dia tambah pengalaman
permainan dia jugak tak pernah mengecewakan..



Aku bangga jadi rakyat Malaysia dan bangga dengan skuad Harimau Malaya.



Kalah sekali tak bermakna kalah untuk selamanya..

Aku dulu pernah wakil sekolah lawan bola.

Aku pakai no 10 :) macam Safee 

Tak caye ke ?? hehe


           kalau pandai cuba cari mana aku.. :)





Dah percaya belom ?? aiii ?? tak caye jugak ?



                                   ha cuba tengok yg no 10 tu..dah percaya belum?

hehehe..saja ja tepek gambar time aku aktif bola dulu..kenangan terindah la katakan :)


sebelum tu aku nak jerit kuat - kuat ok tak ?? nak join jom ,,



AKU BANGGA JADI ANAK MALAYSIA.

BANGGA DENGAN HARIMAU MALAYA..

AAAAAUUUUUUUUMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



TATA =)



1 comment:

NuR 'aQiLaH said...

haaaaa mesti yg bulat tu..


kehkeh