Tuesday, 23 August 2011

Mashi dalam kenangan

Assalamualaikum

Dah Lame rasanya aku tak update blog.bersawang dah blog aku ni.ish3.


Almaklumlah.. bulan puasa.blog pun kene la puasa jugak..hehe


Sebenarnya..

hari ni aku sedih sangat..
sebabnya..

Arnab aku yang nama Mashi tu baru je mati pagi td.
sedih sangat..5 BULAN je aku dapat belai dia.

tak terkata rasanya bila tengok Mashi dah terbujur kaku dalam sangkar dia.

si Maro pulak gigit-gigit sangkar, 
mungkin dia nak bagitau yg bininya..
Mashi dah tak de lg kat dunia ni.

aku sedih sangat..

serius memang terlalu sedih..

aku nak buat kerja pun asyik teringatkan Mashi je..

Tapi sebelum kematian dia,, 
aku ade perasan yang dia diam je..
tak banyak gerak & tak ceria macam selalu..

Mashi makan pun sikit je..monyok je dia.

mungkin tu petanda yg dia akan pergi tinggalkan dunia ni..

Mashi..

papa nak Mashi tau..
yang papa & mama terlalu sayangkan Mashi..

Semoga roh Mashi aman & tenang disana..

AL-FATIHAH..

p/s : aku tak sanggup nak letak gambar Mashi..nanti aku lagi sedih..

No comments: