Friday, 22 July 2011

Ais Kacang Nyum3

Assalamualaikum

Sebenarnya aku masih lagi demam..

belum sihat lagi..adela dalam seminggu rasanya aku demam tak baik-baik lagi..

lama betul demam aku kali ni.. :(

Nak berblog pun rasa macam lemah je idea ni nak keluar..

adoiii .. apelah nasib badan..

tapi tak ape..semangat untuk berblog masih lagi ada

walaupun aku menaip macam budak baru kenal apa itu keyboard..hehe

sebenarnya kan..

tekak aku  teringin nak bedal ABC @ ais kacang..




                                  
                                             lazatnye tekak kalau dapat ni :)



tapi kan,, awex aku marah.
dia tak bagi aku minum ABC ni selagi demam aku belum baik.

sedihnya :( huhuhu.

nak jugak .. nak jugak .. nak jugak..

lepas minum mesti demam aku baik punya..

percayala nia ku sayang..hehe

rasa-rasa patut aku bedal ABC tu ?? hehe

TATA =)



4 comments:

IEQAH said...

Bedal ajee :)
ABC laa lagi jadi ubat ^.^

Maxloon120 said...

Hahah, deman durian belum bagus lagi ke? Tunggulah lepas deman bagus baru makan ABC k.. mesti sihat cepatX2..

PapaComelBulat said...

ieqah : hehe..boleh jd ubat..nanti kalau xbaik jugak papa bulat cri ieqah ek..hehe

PapaComelBulat said...

Maxloon : belom lagi..ade saki baki lg ni belum kua habis.hehe..