Monday, 11 July 2011

MR. Kentut & Miss Sendawa

Assalamualaikum

Aku masih tertanya-tanya kenapakah kebanyakan kaum adam lebih selesa kentut di khalayak umum 

tp kaum hawa pulak suka cover cun dgn tahan kentut n dilepaskan melalui sendawa..eerrrrkkk.buurrrppp :)


Fenomena ni dah lama rasanya..mungkin aku yg baru perasan.


Sebelum kawen kenapa ramai kata kentut wangi? (ade buat ujikaji ke?)
tp lepas kawen baru je si husband nak kentut..
si isteri dah sumbat hidung dgn tisu..haha

Jaga imej mungkin,, yela nanti turun saham pulak..nak-nak kalau yang kentut tu si awex..

rasanya jarang aku dgr perempuan kentut.. hehe(ke aku yg pekak)



kalau encik pakwe tu dah normal sgt kot..
ape nak kesah kan..
kentut ajela selagi blh kentut..
kang kalau dah skit perut angin tak lepas diri sendiri jugak yg sakit..



Perempuan pulak jarang kentut..
sebab aku biasa tgok kat restoran perempuan kalau lepas makan

kebanyakannya keluarkan angin melalui sendawa..
sambil tersipu-sipu malu(tahan kentut mungkin..hehe)


lebih kurang cmni la...BUURRRPPP......EEERRRKKKK....excuse me...hehe




                                                
( buurrrpppp)

Tapi jgn salah faham pulak ye..kentut & sendawa ni tak sama..beza ok..



kentut datang dari usus..
manakala sendawa asalnya dari perut(stomach)..


Awex aku suke bile aku kentut..dia ckap comel bunyi kentot aku..hahaha..



                                             
( hehehe..lebih kurang cmni la muka aku bile kentut..)





Kentut tu kan satu senaman..hehe..


TATA =)



No comments: