Monday, 27 June 2011

Mashi Maro Part 3

Ok bersambung kat part 3 pulak ye ..

Agak-agak ape jd kat MARO ek..??


Mulanya mcm terkena kejutan elektrik jugak lah beliau tu..dengan mata yg membulat..
mungkin x percaya ngn ape yg beliau nampak agaknye..

TP beliau pandai cover sifat terkejut beliau ngn EGO nya yg tah pape tu..
padahal si awex kelabu td masih main-main kat luar sangkar je sambil tersipu-sipu malu (ok ini tipu) hehe..
Si MARO punyala kerek mcm sangkar tu beliau sekor yg punya..

Lebih kurang setengah jam si awex ni bersiar-siar di luar sangkar.. aku nekad nak sumbat jugak si awex ni dlm sangkar incik MARO yg kerek tu..


Lalu aku pon dengan hati yg was-was sumbatla awex td masuk dlm sangkar incik MARO tu..
mula-mula tengok mcm ok..serasi bersama... mereka main-main tenung mata dulu..

TP lepas 10 minit mula lah aksi-aksi ala KUNGFU PANDA...aiyoyo..
ni lau PANDA tgok pon boleh kene sakit jantung.. haha

nasib baik la xlama..dlm 5minit je dorang berKUNGFU..
salam perkenalan kot... maybe..

lega sikit hati aku ni tgok mereka dah berdamai..
dan awex td nia dah sepakat ngn aku nak bg nama MASHI..
MASHI & MARO..

aku harap pas ni incik MARO xdela kesunyian lg lepas dah ade si suri hidup beliau si MASHI tu..
Harap-harap si MASHI tu menepati citarasa si MARO tu..
aku pon tgok si MASHI tu sopan santun, hormat binatang lain, x banyak karenah, pemalu ..
hehe

p/s buat incik MARO..jaga si MASHI tu baek-baek ye seperti mana kami jg ko..haha
amaran keras ni !!! .. peace MARO =P



No comments: