Thursday, 20 October 2011

Bingung ???

Assalamualaikum


Baru ada mood nak menghupdate belog ni..

haish..

Kesian la hai belog aku yang satu ni.. 

bersawang bagai..ish3

setelah entah berapa bulan agaknye aku menyepi..

apakan daya..

tengah ketandusan idea..

tak tahu nak tulis ape..

O_o

Hari ni aku rasa nak story pasal 4 biji kartun ni..
aku suka betul tengok menatang yang 4 ekor ni..hehe





comel kemain...


TELETUBBIES nama diberi..hehe

                                                          
rembat kat akak google


kartun ni dah tak pemes ek sekarang ???

tak nampak dah pun kat tv..

aku minat yang kaler merah tu..

sebab dia yang paling kecik..hehe



nama dia PO


                                    
              rembat kat akak google


tapi awek aku pulak suka yang kaler kuning
sebab katanya dulu masa sekolah rumah sukan dia warna kuning.

ceh.. boleh pulak cenggitu kan..

Hai, sayalah Lala

                                     
rembat kat akak google


bila di gabungkan jadila seperti ini ye kawan-kawan..hehe


lala & po

                                     
rembat kat akak google


jangan marah ye..hehehe
p/s : korang pulak suka kartun apa ??


TATA
=)

6 comments:

♥ norlida ramli ♥ said...

suka gak katon ni.comey ngat!hehe

PapaComelBulat said...

hehe.tau tak pe..comel & debab. ;)

CintaKhadijah said...

haha.. xtahan pilih kuning sbb umah sukan wane kuning. haha.. lawak tol..

klo cenggitu ck minat kaler purple sbb she_loves_purple. hehehe..^^P

PapaComelBulat said...

ck : haha.. tp kuning tu pon cumel gak kot.tu pasal awek 'pcb' suke..hehe

aleen aiden said...

2 3 orang kawan alin panggil alin teletabis kuning.aihh =_=

PapaComelBulat said...

aleen : mesti aleen comel mcm teletabis kuning tu..lalalalala.haha ;p