Thursday, 30 June 2011

Si KIDAL bukan Manusia KERDIL

Assalamualaikum


Hari ni aku nak cite pasal orang tangan kidal..

Rasenye msti ade sesetengah manusia akan sedikit pelik bila tgok orang kidal menulis.

                                                  Aku mengaku aku mmg seorang kidal..

                                                   
(ni bukan tangan aku.aku jumpe tangan ni kat google)




Ramai kata orang kidal kreatif..btol ke? aku rasa aku kreatif..hehe

Aku kalau melukis msti lg cantik dri lukisan awek aku..haha..kreatif la tu kan..


                                              
(ni bukan otak aku..hehe)


Kalau tulis arab pon senang sebab kene tulis dari kiri ke kanan.tu kelebihan org kidal mcm aku.

Biasanya kalau lawan bowling ngn awek aku konfom aku menang.nak tau sbab ape?

mestila sebab awek aku xreti main bowling..eh xla.sebab aku kidal..ceh3..

mungkin tu antara kelebihan si kidal mcm aku.

Tp xsemua si kidal mcm aku syok..

aku selalu stress bile nk guna gunting..msti senget..

yela .kan ke gunting tu design dia ikut tangan kanan..  

Kadang-kadang kalau makan guna sudu msti aku ade terguna tangan kiri..

nak buat camne.dah terbiasa..
                               
untung ade awek yg salu marah aku bila guna tangan kiri..
    (garang kan awek aku..haha)




tp aku masih berharap nk guna tangan kanan sepenuh masa 1 hari nt..

tolong jangan anggap orang kidal mcm aku si kerdil yg manja..(ala-ala budak tadika yg baru nak belaja menulis)
haha..

korang ade yg kidal jugak ke mcm aku..ramai kata orang kidal comel..aku comel kan3..haha


TATA =)



2 comments:

Fyqa said...

org kidal yeke comel ?


;)

PapaComelBulat said...

Fyqa : memang comel :) sbb org kidal unik..hehe